Siirry pääsisältöön

Yksityisen palautteen käsittely

Severi Salminen avatar
Tekijä: Severi Salminen
Päivitetty yli 7 kuukautta sitten

Palautelomakkeet ovat tehokas tapa vähentää negatiivisten arvostelujen vaikutusta verkkomaineeseen. Kun tyytymätön asiakas yrittää jättää negatiivisen arvostelun, järjestelmämme tunnistaa tämän ja ohjaa asiakkaan jättämään yksityisen palautteen. Tässä ohjeessa käymme läpi, miten voit hallita yksityistä palautetta alustalla.

Mitä tapahtuu yksityisen palautteen jättämisen jälkeen?

Kun asiakas jättää yksityisen palautteen, lähetämme siitä automaattisesti ilmoituksen sähköpostitse. Viesti sisältää asiakkaan tiedot, jotta voit halutessasi vastata palautteeseen suoraan.

Näin pääset tarkastelemaan yksityistä palautetta:

  1. Avaa ylävalikosta Hanki lisää arvosteluja

  2. Klikkaa sivupalkista Yksityinen palaute

  3. Näet kaikki yrityksesi yksityiset palautteet listattuna

Näin vastaat yksityiseen palautteeseen suoraan alustalta:

  1. Jos asiakas on jättänyt sähköpostiosoitteensa, löytyy yksityisen palautteen vasemmasta alanurkasta Vastaa-painike

  2. Kirjoita asiakkaalle vastaus, ja lähetä viesti. Voit ennen lähetystä muokata lisäasetuksia vastausruudun alareunasta

  3. Lisäasetuksista voit muuttaa viesti otsikkoa, sekä asettaa Reply-To-osoitteen, jonka avulla asiakkaan mahdolliset seuraavat vastaukset ohjautuvat omaan sähköpostiisi, ja voitte tarvittaessa jatkaa keskustelua

Voit myös halutessasi hoitaa yhteydenpidon puhelimitse, ja merkitä palautteen vastatuksi käsin.

Vastasiko tämä kysymykseesi?